Horaris especials del tercer trimestre de 2017

12 Oct 2017
13 Oct 2017

A continuació, consulta els horaris especials del Museu pels mesos d'octubre, novembre i desembre. T'estem esperant al Museu amb moltes activitats per tota la família!

PONT DEL PILAR

Els dies 12, 13 i 14 d'octubre, en motiu del Pont del Pilar, el Museu estarà obert de 10:30 a 14:30 i de 16:00 a 19:30h. Obrim també a la tarda perquè puguis venir quan et vagi millor!

PONT DE LA CONSTITUCIÓ

Els dies 6, 7 i 8 de desembre, també farem horari especial de matí i tarda en motiu del Pont de la Constitució. Podràs visitar les nostres instal·lacions de 10:30 a 14:30h i de 16 a 18:30h.

TANCAMENT PER OBRES AL DESEMBRE

Del dia 18 de desembre de 2017 al 31 de gener de 2018, el Museu estarà tancat al públic per obres de remodelació i millora. Aprofita aquests mesos per venir a visitar-nos i conèixer la col·lecció de vehicles del Museu, la nostra Sala Audiovisual, els espais pels més petits o la col·lecció d'objectes ferroviaris, entre d'altres. Segueix atent a la pàgina i a les nostres xarxes socials per conèixer les últimes notícies de les obres de millora del Museu.

Recorda que pots consultar els horaris habituals del Museu en aquest enllaç.