La Grossa visita el Museu

22 Apr 2017

La Grossa torna a visitar les instal·lacions del Museu per fer-se fotos als nostres espais, aquest cop remodelats i millorats!

El motiu de la seva visita és donar la benvinguda a la Grossa de Sant Jordi, amb Loteries de Catalunya. El sorteig es farà el 27 d'abril i comptarà amb cinc premis!

Recordem que l'any passat ja vam tenir l'honor de rebre-la a les nostres instal·lacions i va compartir moments als espais del Museu plens d'història i anècdotes amb la resta de visitants que van voler assistir amb ella.