Gent al Museu

25 anys del Museu del Ferrocarril

Punt de llibre 25 anys del Museu del Ferrocarril

25è aniversari del Museu

Aquest any 2015 se celebra el 25è aniversari del Museu del Ferrocarril de Catalunya. La celebració es prolonga durant tot l’any, a través d’una programació mensual d’actuacions, en col·laboració amb diferents organitzacions.

Hem planificat per aquests 12 mesos, 12 actuacions de millora, novetats o projectes per commemorar l’obertura a la ciutadania d’un espai únic, destacable a Europa pel valor patrimonial de les seves col·leccions i de les instal·lacions on s’ubica.

Creiem que és una oportunitat per donar-li una major visibilitat i que siguin més les persones que ho gaudeixin.

En aquests anys s’han realitzat diferents intervencions i acords institucionals que han configurant l’equipament cultural com a centre impulsor d’un atractiu espai mutifuncional d’activitats d’oci, cultura, educació i de preservació del patrimoni històric.

El 2015, als 25 anys de viatge, sembla arribat el moment de la projecció definitiva del Museu de Vilanova i la Geltrú com a motor de la capitalitat del ferrocarril a Catalunya.

Recursos i enllaços

Visita el nostre Tauler Tagboard:

Image removed.