23 Mar 2018

Col·laboracions que van més enllà del Museu!

Col·laboració en la incentivació de la lectura. Les biblioteques de les comarques del Penedès i el Garraf han posat en marxa una iniciativa en format de concurs, que durarà fins al 5 de maig, per fomentar la lectura entre els adolescents, i incentivar l'ús de les noves tecnologies relacionades amb els llibres i la difusió cultural.
13 Feb 2017

El Museu, al programa "Espai Terra" de TV3

El passat dia 8 de febrer, el plató de TV3 del programa "Espai Terra", presentat per Tomàs Molina i Irma Pina, va convidar a la directora de comunicació i educació del Museu del Ferrocarril de Catalunya, l'Ana Grande.
01 Sep 2016

Trencant amb la rutina de setembre

Arriba el mes de setembre i és moment d’espolsar-nos la sorra de platja de les vacances per preparar el material escolar i adaptar-nos de nou als horaris de feina i estudis.
27 Nov 2013

Els Camins de Ferro segueixen endavant

Aquest dissabte, a partir de les 12h, celebrem un dels moments més especials de l’any, el lliurament dels Premis Camins de Ferro a Vilanova, creats pel Museu del Ferrocarril de Catalunya.