Descobreix el Museu com no l'havies vist mai: prova la nostra visita virtual!

Vols sentir que camines per l'interior del Museu? Vols veure la nostra exposició de vehicles com si estiguessis a la Rotonda del Museu? Si t'apassiona el món dels tren i vols viure des de casa l'experiència del Museu del Ferrocarril, et convidem a fer una passejada virtual per les instal·lacions, gràcies a la visita virtual

Fes click aquí i en segons, et transportaràs al Museu, per viure en primera persona una increíble experiència ferroviària!

A través de la visita virtual, podràs decidir quins espais vols visitar, tindràs al teu abast la funcionalitat de vídeo 360º, podràs escoltar els sons del Museu, orientar-te amb el plànol virtual i moure't per les instal·lacions descobrint nous racons a cada passa.

T'esperem!