X Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat

27 Apr 2018
04 May 2019

Un any més, el nostre Museu recull el X Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat. Aquest Simposi tindrà lloc el dia 3 de maig des de les 10:00 i fins a les 14:00 aproximadament i el seu programa serà el següent:

• - Des de les 10h fins a les 12h es fa presentació dels millors treballs triats pels centres educatius participants de la Comarca del Garraf.
  • - A les 12.30 h es fa la cloenda a la Nau del Pont Grua del Museu.

Si vols descarregar-te el programa complet, pots fer-ho a través del codi QR que apareix al següent cartell

X Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat

Aquesta activitat es realitza en col·laboració amb el CRP, Centre de Recursos Pedagògics del Garraf, amb l’objectiu de que els alumnes de 1er de Batxillerat que s’enfronten a la tria i confecció d’un dels treballs més importants de la seva etapa d’estudis, puguin conèixer de primera mà, a través dels estudiants que acaben de fer els seus, els mecanismes d’aquesta tasca i temes possibles.