Visita la rotonda al Museu del Ferrocarril

23 Mar 2018

Col·laboracions que van més enllà del Museu!

Col·laboració en la incentivació de la lectura. Les biblioteques de les comarques del Penedès i el Garraf han posat en marxa una iniciativa en format de concurs, que durarà fins al 5 de maig, per fomentar la lectura entre els adolescents, i incentivar l'ús de les noves tecnologies relacionades amb els llibres i la difusió cultural.
13 Feb 2017

El Museu, al programa "Espai Terra" de TV3

El passat dia 8 de febrer, el plató de TV3 del programa "Espai Terra", presentat per Tomàs Molina i Irma Pina, va convidar a la directora de comunicació i educació del Museu del Ferrocarril de Catalunya, l'Ana Grande.
01 Sep 2016

Trencant amb la rutina de setembre

Arriba el mes de setembre i és moment d’espolsar-nos la sorra de platja de les vacances per preparar el material escolar i adaptar-nos de nou als horaris de feina i estudis.
27 Nov 2013

Els Camins de Ferro segueixen endavant

Aquest dissabte, a partir de les 12h, celebrem un dels moments més especials de l’any, el lliurament dels Premis Camins de Ferro a Vilanova, creats pel Museu del Ferrocarril de Catalunya.