Vall de Núria

Propera parada, la Vall de Núria

23 May 2016
Vall de Núria

Teniu ganes de natura i cultura? Voleu gaudir al màxim els propers caps de setmana?

Si visiteu el Museu del Ferrocarril rebreu un VAL ESPECIAL per visitar la Vall de Núria a un preu mòdic: del preu actual del tren cremallera (22,80€ de Ribes a Núria, anada i tornada) podreu gaudir de l’espectacular trajecte per tan sols 3,50 euros.

Image removed.

El descompte serà vàlid fins al 29 de juliol, i del 12 de setembre a l’1 de novembre de 2016. El val haurà de dur el segell del Museu del Ferrocarril de Catalunya a la part posterior.

La iniciativa és fruit de la col·laboració entre el Museu i la Vall de Núria (grup FGC).