Activitats al museu

Trencant amb la rutina de setembre

01 Sep 2016
Activitats al museu

Arriba el mes de setembre i és moment d’espolsar-nos la sorra de platja de les vacances per preparar el material escolar i adaptar-nos de nou als horaris de feina i estudis. Però, per què no trencar amb aquesta rutina des del primer dia? Aquí teniu tres propostes que us llancem des del museu, i a més volem agrair la visita als més de sis mil visitants que han passat pel Museu aquests dos mesos d’estiu:

Visita la nova rotonda del museu

Hem canviat recentment la disposició de locomotores per tal que les puguis observar molt millor. Això sí, a partir de l’1 de setembre tornem a l’horari habitual: de dimarts a diumenge de 10.30 a 14.30 hores, dissabtes de 10.30 a 14.30 i de 16.00 a 19.30 hores i els dilluns restarem tancats (excepte festius).

Fotografia i ferrocarril

El mes de setembre serà el darrer en què es podrà visitar l’exposició “Una Mirada al Ferrocarril, del grup PHOTOAMICS. A més, el dia 13 de setembre a les 18.30h tindrà lloc una taula rodona en la qual es parlarà de fotografia i ferrocarril.

Vine en família

Els més petits podran gaudir de l’espai PequeTREN i de l’espai Famílies, així com de l’activitat ConteTren (3r i 4rt diumenge de mes).

Trobareu moltes més activitats a la nostra agenda.