Un Nadal de desitjos ferroviaris

29 Nov 2016
Un Nadal de desitjos ferroviaris

Com cada any, volem viure les festes nadalenques al vostre costat.  Enguany necessitem la vostra col·laboració per tal que els vostres desitjos es converteixin en realitat: actualment ens trobem en un viatge de futur cap a la millora i renovació dels espais del museu i volem conèixer el vostre punt de vista sobre les sales, la disposició dels objectes i locomotores, els recorreguts dins el museu o els audiovisuals.

#FuturoMFerrocarrilCAT

Ens agradaria que aportessiu idees i consells a partir de la vostra experiència viscuda al Museu. Ho podreu fer a través del hashtag #FuturoMFerrocarrilCAT piulant a Twitter o postejant a Instagram.

Els vostres desitjos es projectaran a l’entrada del museu i al nostre portal web! I encara més, els tindrem en compte de cara al futur nou museu.

A més, aquest desembre i durant les festes de Nadal podreu participar en les nostres activitats: no hi podeu faltar!

Dia Internacional del Modelisme, el dia 2 de desembre. Activitats en col·laboració amb la Federació Catalana d’Amics del Ferrocarril.

Festival de cervesa artesana Fes’t-hi!, el dia 10 de desembre.

L’entrega dels premis Camins de Ferro 2016, el 17 de desembre a les 11.30h. Més informació aquí.

> La col·laboració a la Marató de TV3 amb una caminada de fauna a Cubelles, el dia 18 de desembre.

Darrera oportunitat de l’any de viure el taller Contetren! Serà el diumenge 18 a les 12h.

Per últim, ens agradaria recordar-vos que el museu restarà tancat al públic entre el 20 i el 26 de desembre i entre l’1 i 13 de gener, degut a treballs inicials de millora en l’equipament.

Us desitgem unes bones festes de Nadal i una millor entrada d’any!